Fruitzuur peeling

met zonne hals of decolleté + €14,95

met zone hals en decolleté + €19,95

60min.

Een fruitzuur peeling kan goed ingezet worden voor verschillende huidproblemen, zoals:

🌿 grove huidstructuur of rokershuid,

🌿 om grove poriën te reduceren,

🌿 tegen acné, onrustige huid met ontstekingen,

🌿 ouderdomsvlekken,

🌿 verdikte hoornlaag,

🌿 hyper-pigmentatie.

Met fruitzuur peeling kom je in diepere huidlaag om de huid te vernieuwen, ontstekingen te remmen, talgproductie te reduceren en pigment cellen te elimineren. Deze techniek is intensiever dan micro-needling en laser daarom doet de PvH deze techniek het liefst in de winterperiode zodat de huid niet blood gesteld wordt aan de zon en goed kan herstellen zonder risico's op hyper-pigmentatie.

Deze behandeling bestaat uit:

🌿 Diepte reiniging d.m.v. een enzympeeling of een reiniging wat bij jouw huid past.

🌿 Onzuiverheden en eventueel gerstekorrels (max. 10 st.) verwijderen. Bij meer gerstekorrels komt een toeslag.

🌿 Je huid behandelen met een fruitzuurpeeling die het beste bij je huid past.

🌿 Je huid herstellen met een serums op maat i.c.m. lichttherapie die bij je huid past.

🌿 Verzorging op maat en indien gewenst advies over verzorging thuis om het effect van de behandeling te verlengen.

TIP: Deze behandeling werkt meest effectief in een kuur verband van zes behandelingen om de acht weken.

Wil je meer weten over je huidconditie, zoals: vochtniveau, je huidtype, elasticiteit, pigmentatie enz.? Dan kan je eventueel deze behandeling boeken in combinatie met een huidanalyse!

Als jij voor de huidanalyse komt, dan is het belangrijk dat jij je huid niet wast, nat maakt en reinigt (bij opstaan 's ochtends niks met de huid doen). Dat is belangrijk voor de metingen zodat de huidconditie goed wordt gemeten.

Maak afspraak online.