Acné huid

45-60 min.

Voor een acné huid met ontstekingen.

Deze behandeling bestaat uit:

🌿 Je huid wordt gereinigd met een ezympeeling in combinatie met infrarood lichttherapie om ontstekingen te remmen en je huid voorbereiden om onzuiverheden makkelijker te kunnen verwijderen.

🌿 Alle ontstekingen en onzuiverheden worden voorzichtig verwijderd en ph-waarde hersteld.

🌿 Je huid wordt hersteld met een op maat gemaakte masker.

🌿 Er wordt Lichttherapie toegepast om de propioni (acné) bacterie te remmen en je huid ondersteunen in het herstelproces

🌿 De behandeling wordt afgesloten met een product dat bij je huid past om herstel te bevorderen.

Thuis is het verstandig om je huid met de juiste verzorgingsproducten te verzorgen, anders komen de ontstekingen terug. Stress, voeding en levensstijl zijn ook net zo belangrijk. De PvH adviseert jou graag verder in de praktijk.

Bij acné huid kan een fruitzuur peeling, laser (SSR technologie) toegepast worden om talgproductie te reduceren en ontstekingen te remmen. Dat gebeurt in overleg. Voor één van deze techniek komt een toeslag. Acné littekens kunnen door middel van micro-needling, fruitzuren peeling of microdermabrasie behandeling aangepakt worden. Dat gebeurt in overleg. Voor één van deze techniek komt een toeslag.

Maak een afspraak online.

Overzicht vergoedingen via verzekering voor 2023 is op te vragen in de praktijk. Of informeer bij jouw eigen verzekering.