Laser behandeling

Super Skin Rejuvenation (SSR)

60min.

SSR d.m.v. E-light technologie.

Geschikt voor:

🌿 anti-aging,

🌿 anti-pigment behandeling,

🌿 rosacea huid,

🌿 acné huid,

🌿 couperose,

🌿 grove poriën.

Super Skin Rejuvenation (SSR) is een nieuwe technologie om elk deel van het gezicht volledig te verjongen. Het systeem werkt volgens E-light technologie (Intensive Pulse Light (IPL) met Bi-Polair Radio Frequentie (RF)). De huid wordt beter beschermd door een lage flitstemperatuur. De resultaten zijn uiteraard mooi met minimale risico's. Na de behandeling wordt de huid licht rood en dit trekt na een half uur weg. Het flitslicht kan gevoelig aanvoelig, maar is niet pijnlijk.

Hoe werkt het?

Het pulserende licht dringt door de bovenste huidlaag heen en komt tot aan de 2de laag van de huid waar alle processen plaatsvinden. Zoals melanine cellen (pigmentcellen) of vasculititis (couperose genoemd). De aangetaste cellen worden vernietigd en via het lymfestelsel of ''micro korstvorming'' afgevoerd. Een gunstige bijwerking van deze behandeling is de stimulatie van de collageenproductie, het verbeteren van de huidtextuur en fijne lijntjes.

SSR technologie op de huid met acné of rosacea bestrijdt bacteriën en ontstekingen. De warmte van de lichtenergie richt zich op de bacteriën of/en ontstekingen tot in de diepere huidlagen en zorgt ervoor dat zowel acné als rosacea worden bestreden.

De behandeling bestaat uit:

🌿 Je huid wordt gereinigd d.m.v. een enzympeeling of een reiniging wat bij jouw huid past.

🌿 Alle onzuiverheden en eventueel gerstekorrels (max. 10 st.) worden verwijderd. Bij meer gerstekorrels komt een toeslag.

🌿 Je huid wordt behandeld met een SSR apparaat. In overleg worden filters toegepast die bij je huid passen.

🌿 Je huid wordt hersteld met bijpassende serums en lichttherapie die bij je huid op dat moment past.

🌿 Behandeling afgesloten met een product op maat.

Wil jij huidverbeterend resultaat bereiken, dan is het advies om een kuur behandeling van zes behandelingen om de acht weken te ondergaan.

Wil je meer weten over je huidconditie, zoals: vochtniveau, je huidtype, elasticiteit, pigmentatie enz.? Dan kan je eventueel deze behandeling boeken in combinatie met een huidanalyse!

Als jij voor de huidanalyse komt, dan is het belangrijk dat jij je huid niet wast, nat maakt en reinigt (bij opstaan 's ochtends niks met de huid doen). Dat is belangrijk voor de metingen zodat de huidconditie goed wordt gemeten.

Maak afspraak online.