Complexion Skin Care (teint liposome)

Complexion Skin Care liposome plus is een kalmerende serum tegen de roodheid en geïrriteerde huid. Deze serum geneest de huid en herstelt zodat de roodheid afneemt.

Complexion Skin Care liposome plus:

- Egaliseert de teint,

- Vermindert roodheid van de huid,

- Werkt ontstekingsremmend,

- vermindert pigmentvlekken.

Deze liposomale concentraat bevat tranexaminezuur (heeft een ontsteking- en pigmentremmende werking) en vitamine B3 (Niacinamide) dat stofwisselende werking stimuleert.

Complexion Skin Care liposome plus is zeer geschikt voor de rosacea en couperose huid. Hij kan gecombineerd worden met DMS® crème.

DMS® is een afkorting van Derma Membrane Structuur. DMS® producten bevatten huididentieke stoffen en zijn in staat de natuurlijke huidbarrière (beschermlaagje) te herstellen. DMS® is zeer huidvriendelijk en minimaliseert het risico op huidirritaties.

Toepassing:

Puur op de huid, plaatselijk of mengen met DMS® crèmes.

In Dermaviduals® producten zitten geen conserveringsmiddelen, geur- en kleurstoffen, sulfaten (agressief reinigingsmiddel), siliconen, minerale oliën (vetten zoals paraffine en vaseline die te huid afsluiten), emulgatoren (synthetische bindingsmiddelen) en aminen (metalen). Het product is gemaakt op basis van organische ingrediënten. Dierproefvrij en milieuvriendelijk verpakt.