Plutioderm® fluid

Dermaviduals® PlutioDerm® Fluid is speciaal ontwikkeld om de puistjes snel te laten verdwijnen en om nieuwe puistjes te voorkomen. In een nieuwe verpakking zodat jij hygiënisch met een kwastje plaatselijk kan aanbrengen!

PlutioDerm® Fluid werkt ontstekingsremmend door ribwort en mahonie extract. De huid wordt snel gekalmeerd en daardoor herstelt deze sneller. Ureum in PlutioDerm® Fluid verzacht de jeuk en voorkomt huidschade. Ureum werkt tevens verzachtend op verstopte poriën en de salicylzuur kan makkelijker worden opgenomen.

Salicylzuur in PlutioDerm® Fluid opent de verstopte poriën en remt anaërobe bacteriën. Door de poriën te openen, kan de zuurstof in de poriën binnen dringen en de anaërobe bacteriën doden. Daardoor is de kans op nieuwe puistjes zeer klein. De dosering van salicylzuur is 0,5% zonder peelend effect op de huid.

Gebruik:

Breng PlutioDerm® Fluid minimaal twee keer per dag aan op je puistjes en/of ontstekingen.

De PvH adviseert PlutioDerm® Fluid te gebruiken i.c.m. geadviseerde producten. De combinatie zal zorgen voor een snellere werking en een beter genezingsproces.

In Dermaviduals® producten zitten geen conserveringsmiddelen, geur- en kleurstoffen, sulfaten (agressief reinigingsmiddel), siliconen, minerale oliën (vetten zoals paraffine en vaseline die te huid afsluiten), emulgatoren (synthetische bindingsmiddelen) en aminen. Het product is gemaakt op basis van organische ingrediënten. Dierproefvrij en milieuvriendelijk verpakt.