Plutioderm® fluid

Vorige Artikel 5 van 13 Volgende

Dermaviduals® PlutioDerm® Fluid is speciaal ontwikkeld om de puistjes snel te laten verdwijnen en om nieuwe puistjes te voorkomen.

PlutioDerm® Fluid werkt ontstekingsremmend door ribwort en mahonie extract. De huid wordt snel gekalmeerd en daardoor herstelt sneller. Ureum in PlutioDerm Fluid verzacht de jeuk en voorkomt huidschade door krabben. Ureum werkt tevens op de verstopte poriën verzachtend zodat de salicylzuur ze makkelijker kan openen.

Salicylzuur in PlutioDerm® Fluid opent de verstopte poriën en remt anaërobe bacteriën. Door de poriën te openen, kan de zuurstof in de poriën binnen dringen en de anaërobe bacteriën gaan dood. Daardoor is de kans voor nieuwe puistjes zeer klein. De dosering van salicylzuur is 0,5% zonder peelend effect op de huid.

Gebruik:

Breng PlutioDerm® Fluid twee keer per dag de op je puistjes en/of ontstekingen.

De PvH adviseert PlutioDerm® Fluid te gebruiken met geadviseerde producten. De combinatie zal zorgen voor een sneller werking en een beter genezingsproces.

In Dermaviduals® producten zitten geen conserveringsmiddelen, geur- en kleurstoffen, sulfaten (agressief reinigingsmiddel), siliconen, minerale oliën (vetten zoals paraffine en vaseline die te huid afsluiten), emulgatoren (synthetische bindingsmiddelen) en aminen. Het product is gemaakt op basis van organische ingrediënten. Dierproefvrij en milieuvriendelijk verpakt.

© 2021 - 2022 Praktijk voor Huidverbetering Hilversum | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel